tisdag 21 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

jag har två bröder! Jesper, 11år. Markus, 19år! världens gulligaste bröder, verkligen omtänksamma och verkligen inte sånnadär jobbigt bröder.. tex min lillebror jesper, vill alltid att jag ska vara i lillpite, han tycker om att vara med mig som jag tycker om att vara med honom. Markus han berättar till mig väldigt ofta att han älskar mig och att han skulle göra allt för mig! kan man ha bättre bröder, de som är bäst med dem de är att leverera känslor. Att dem talar om att dem vill jag ska komma och vara med dem, att dem säger att dem tycker om mig, och att dem säger att dem älskar mig!:-) och jag ger ju självklart tillbaka, jag säger att jag älskar dem, för de gör jag verkligen!:-) är glada att jag har dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar