lördag 11 december 2010

Dag 05 - vad är kärlek?

ja, vad är det? när det väl fungerar så vet jag att det är underbart! kärlek är det bästa som finns, men det finns ju olika sortes kärlek. tex min kärlek till min familj och min kärlek till min pojkvän. kärleken till familjen finns där kommer den alltid att göra, men den är inte lika speciell som kärlek till en viss person, när man får uppleva riktig kärlek som jag gjorde den 5 oktober 2008 då vet alla vad jag pratar om. då man är så obeskrivligt förälskad och man vill inte vara ensam en sekund. kärlek är så svår att beskriva, jag vet bara att det är helt underbart och jag hoppas att min och mattias kärlek varar för evigt, för det är bland det bästa som finns! kärlek är som sagt svårt att beskriva... man kommer som till en helt annan och ny värld!

har dåligt med bilder på denna dator...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar