måndag 6 december 2010

Dag 01

Den 14 maj 1993 så föddes en tjej som hette Johanna Sylvia Lundberg, och kom från Koler. Idag bor hon på Strömnäs med sin underbara pojkvän i en lägenhet. Mina föräldrar och bröder bor i Lillpite. Min mamma heter Åsa, min pappa Urban, min lillebror Jesper och min storebror Markus. Vi har två jakthundar som heter Björna och Sessan, en sheltie som heter Kira. Jag har även en katt som heter Mercedes men kallas Merca!:-) Jag går Barn- och Fritidsprogrammet och satsar på att jobba som polis, mest troligt hundförare!:-) På min fritid är jag mest med min pojkvän eftersom vi bor ihop? men nu är han och jobbar i Gällivare, dehär är hans sjätte vecka... så då passar jag på att vara med mina kompisar, min kusin som jag tränar ihop med! men jag är en typisk soffliggare..... jag ligger hela dagarna i soffan och latar mig..  jag är en luciakandidat, kröningen är nu på söndag, pirrigt! jag tycker det är jätte roligt, speciellt med sånglektionerna.. eftersom jag alltid tyckt om sång! verkligen jätte roligt, har ju gått sånglektion några år då jag var yngre.. och jag älskar att vara utomlands, jag älskar värmen och badet i havet!!!!   vet inte om jag ska skriva något mer? tror de räcker!

 annikas bilder på missen:-)


 mina två bästa vänner
jag i Kreta -08

1 kommentar: