fredag 10 december 2010

Dag 04

En betydelsefull person. Oj, det var svårt. jag har så många betydelsefulla personer som verkligen betyder mycket för mig, men vem ska jag lyfta fram. Min pojkvän har jag skrivit så mycket om i bloggen så han vet ni nog är betydelsefull. Så jag skulle nog vilja lyfta fram min mamma och pappa! Dem är verkligen en stor del utav mig, hem förstår mig och jag har jätte lätt för att prata med dem om allting. Dem ställer alltid upp för mig och berättar för mig att dem verkligen älskar mig, och verkligen menar det, det är inte så många som gör det. och jag är väldigt lyckligt lottad att få ha en sånna underbart snälla, omtänksamma föräldrar. jag är verkligen glad över att jag fick de föräldrar jag fick. Att jag med båda två har intressen , mamma och jag kan fara på stan och bara ta det lugnt och shoppa och verkligen njuta av att vara med varandra. Pappa och jag far och jagar, är för oss själv och får göra det vi verkligen tycker om, att jag får ensamtid med dem båda är det värdefullaste, att få vara med min familj är faktiskt bland det bästa som finns, men det är inte alltid det händer så ofta nu för tiden. Men jag tar vara på dem värdefulla stunderna jag får. Jag älskar er min familj (mamma, pappa, jesper, markus, mattias)

Tack för att ni finns!
Ni är bäst!

1 kommentar:

  1. Det är ju lätt att vara en bra förälder då man har så fina barn. Älskar dej så mycket/ mamma

    SvaraRadera