söndag 12 december 2010

Dag 06 - en speciell dag

det måste väl ändå vara den 5 oktober -08? daniel och matte kommer och hämtar mig vi far hem till danne och ser på film, Ice Age 2 faktiskt. jag och mattias får ligga i dannes säng och efter ett tag så förs våra händer ihop och jag ligger och lutar mig mot mattes bröst.. det var en sån underbar kväll, efter filmen skjutsas jag hem. matte sitter bredvid mig i baksätet och viskar till mig när vi kört förbi vallsberget om han kunde få en kram, och då sa jag att han skulle få det när jag skulle kliva av. när jag precis skulle kliva ut så ger jag matte en kram och just då så impulsivt ger jag honom en puss, på munnen. sen kliver jag ut ur bilen.... :-) oj så glad jag var resten av denna kväll och danne ringde till mig senare och berättade hur jäkla glad mattias blev.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar