onsdag 8 december 2010

Dag 03

Mina föräldrar! Vad ska man säga, dem mest underbaraste och bästa!♥ det är nog inte många som mig i min ålder som har en sån bra relation till mina föräldrar som jag har! dem är verkligen dem bästa, dem förstår mig. dem kan läsa av mig fastän jag inte säger något. att jag verkligen älskar dem, och ser upp till dem. som vi började diskutera om på en lektion att de dummaste jag sagt/gjort till mina förälrar är att räcka ut tungan till mamma och de ångrade jag.. jag har aldrig kallat henne kärring eller ens bett dem hålla käften, inte ens det! och att jag kan berätta så mycket för dem och dem förstår och stöttar mig! jag verkligen älskar mina föräldrar och jag vet att dem älskar mig för dem berättar det till mig väldigt ofta vilket jag verkligen uppskattar! ni är bäst, jag älskar er♥

min familj studenten, och kusin anna!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar