torsdag 22 december 2011

Kreta 2011

sitter och drömmer mig bort bland alla kreta bilder, min födelsedag och alla roliga upplevelser som vi gjorde där... buhu! vill tillbaka!


marknaderna i chania, jätte mysigt!

chania hamn


jag i poolen

jag och lillebror i havet!

kortspel på balkonen innan middagen!

strawberry daiquiri, mumma!

jag och mamma gjorde en come-back till karaokebaren som vi sist var på!

jag inne på karaokebaren!

jag och markus sjöng "summer of 69"



vår lilla mini båt kryssning, jag var sjuuukt bakis (aldrig varit så bakis i hela mitt liv...)

vattenlandet! jag som åker.

jag och mamma åker.

jag leker fotomodell och mattias är fotograf.. hahah!

beautiful bird, eller? hahah!

markus var en av tre killarna som brände sig rejält, skinn vare hääär!!

lillebror och vår lilla poolhund Alie, ägaren jobbade i pool shopen just vid poolen!

poolen och poolshopen!



blev en liten besvikelse över maten. var bättre förra gången faktiskt.... men god ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar