måndag 3 januari 2011

Lista

Vad heter ni? Johanna Lundberg och Mattias Vikberg :)

Hur träffades ni? Mattias började att skriva med mig helt plötsligt och sen skrev vi jätte mycket som vänner och sen när vi träffades så var vi som gjorda för varandra kändes det som, det bara klicka till:)
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? Ja, i lägenhet på strömnäs!:-) funkar jätte bra!
Har ni barn? Nänä, inte än!
Har båda körkort? Nä bara han, men om 5 månader då har jag! :-)
Isåfall, vem kör bäst? Han!
Kommer du ihåg er första kyss? Helt klart! i dannes bil :-)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Kommer inte ihåg men jag antar jag!
Vem är äldst? Han, med 3 år:)
Vilka stjärntecken är ni? Oxe och Skorpion
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Han! 1,83..
Vem sjunger bäst? Ja, bra fråga! :-)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jaa, eftersom vi pratade så himla mycket tidigare så vi visste mycket om varandra men kanske ändå gick lite snabbt.. men de funkar ju än så! :)
Blev du kär i första ögonkastet? Helt klart! :)
Har ni någon speciell låt? Ja, "Stay With Me", vi lyssnade på den första gången vi var med varann:)
Har ni några "fri kort"? va? hahahaha nä?
Har ni varit utomlands tillammans? Nej! men har bokat resa i Maj :-)
Vilket är ert bästa minne? Helt klart första gången vi träffades! eller alla mysiga ställen vi varit på tillsammans!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser tv och myser med varandra!:-)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Klart vi gör:-) om det var ett tag sen vi sågs..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Mjo, vi bodde ju 4 mil ifrån varann .. Pitsund och Lillpite...
Blir du lätt svartsjuk? Nää, inte nu längre! :-)
Brukar ni bråka? Det händer väl. vem gör inte det?
Ringer eller SMS:ar ni mest? Beror på... men vi försöker ju prata mycket då vi är borta från varandra, då mattias jobbar på veckorna...
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ansiktet såklart, älskar det :-)
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag, ibland! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar