lördag 14 augusti 2010

har tråkigt

Du heter: Johanna Sylvia Lundberg
Smeknamn: inget, jojja då jag var yngre;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Hmm, aaah, hjärnsläpp, men när jag sörjer gråter jag typ till alla låtar
Beroende av: Min pojkvän och mitt nya beroende, cissi typ:-D
Vad tror folk om dig? Att jag inte är blyg..
Stämmer det? Nä:-)
Hur imponerar man på dig? Genom att ge mig komplimanger och vara sig själv och ingen annan
Brukar du skratta för dig själv? Jå faktiskt ibland:-D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: har inte mobilen här:)
Var bor du? Strömnäs, men mamma och pappa bor i lillpite
Trivs du där? Ja verkligen, med min pojkvän!
Har du haft sex idag? Hehe.. jo
Hur svarar du i mobilen?  " johanna"
Sov du ensam inatt:
Brukar du komma i tid: Oftast.
Hur känner du dig nu:som att jag vill hitta på något och inte sitta och tråka.
Vanligaste färg på dina kläder: jag brukar ofta variera, belive it or not
Vad tycker du om fötter: hahhahahah vilken fråga?
Vad saknar du: mina kompisar.
Favorit dryck på morgonen:juice helt klart!
När brukar du oftast gå och lägga dig: haha som persionärer, typ 11:-) om it tidigare..
Är du blyg? Jaaa, men inte med folk jag känner väl men annars faktiskt jätte blyg, 
Sysslar du med någon idrott: Nja korpen? men saknar handboll!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:ja!!! eftersom jag själv varit med om det, i det förhållandet jag är i nu:-)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:mkt............ heheehehe :p
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Nja, jag har ett par underbara föräldrar som kan vara lite väl generösa, och även min pojkvän!
Vad gör du i morgon: inget planerat.
Vad är det värsta du vet? Svartsjuka, lögn och besvikelse
Har du bra vänner och äkta vänskap? ärligt talat så vet jag inte vad jag ska svara på denna fråga, men gillar mina vänner iaf!
Vad är det finaste du fått? Min familj och min pojkvän
En speciell dag du minns: 5 oktober 2008
Du samlar på: Ingenting!
Vem ringer du när du är arg/ledsen:Min mamma!!!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och shoppa:-D
Vill du gifta dig: Ja,senare i livet
Vill du ha barn: Ja helt klart, vill bara inte föda dem:-D
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:jao!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, många gånger!
Biter du på naglarna: Har gjort men inte nu längre:-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar